Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 20
Pokaż wszystkie komentarzemam swojego 3 lata i zgodze się w stu procentach! Spalanie jak by nie mierzył to 7l/100km, zasięg 200km. Kilka razy próbowałem eco-driving i zszedłem do 5,5l/100km. Da się, ale zmiana biegów na wyższy przy 6000 rpm to masakra jakaś... Nie dla mnie. Nie miałem ani jednej awarii, a sprzętowi własnie stukneło 30 000 km. Do tej pory zmieniałem tylko świece, olej i filtry, raz podchodziłem do kasowania luzów zaworowych przy 24k km, ale okazały się w normie (na wszystkich płytkach), musiałem zmienić łożysko główki ramy (fabryczne jest kulkowe i podobno 20k km to maks dla nich - założyłem maszynowe). Fabryczny napęd przeleciał 25k km, założyłem DID i JT, wymieniłem przewody na stalowy oplot. Jedyne co, to opony. O fabrycznych już dawno zapomniałem. Każdy nowy komplet zabijam w 8tys km, a gumy nie palę. Ogólnie sprzęt naprawdę gorąco polecam. Ma pazur i nie znudzi się doświadczonemu riderowi, a jednocześnie tak liniowo rozwija moc, że nie będzie onieśmielał świerzaka - przynajmniej nie do 8k rpm;-)
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza